ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Οι πρώτες εντυπώσεις από το shakedown της Πέμπτης 26 Ιουνίου Ημερομηνία:
Σήμερα 26/6/2025, 14:32 - Εμφανίσεις: 11
Η θερμοκρασία των 22 βαθμών Κελσίου, η σκόνη και το μπόσικο χώμα στην διαδρομή των 3,62 χλμ.
η οποία ορίστηκε ως shakedown, διαμόρφωσαν την πρώτη άποψη των οδηγών και των συνοδηγών που καλούνται να πετύχουν τους ταχύτερους χρόνους στις 1+16 ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα.
Oι Thierry Neuville και Takamoto Katsuta σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown με 2:37.9, ακολουθούμενοι από τον Ott Tänak, που ήταν μόλις 0,6 δευτερόλεπτα πιο αργός.
Οι οδηγοί προβλέπουν έναν απαιτητικό αγώνα, με υψηλές θερμοκρασίες και πολλή σκόνη να δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο τις συνθήκες.
Περιγράφοντας την σημερινή διαδικασία αξίζει να γνωρίζετε ότι το shakedown πραγματοποιείται το πρωινό της πρώτης ημέρας κάθε αγώνα του WRC με τις ομάδες να δοκιμάζουν ρυθμίσεις και να ελέγχουν το στήσιμο του αυτοκινήτου ώστε να προσεγγίσουν τον μέγιστο βαθμό της απόδοσής του.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι δηλώσεις των εργοστασιακών πληρωμάτων Ελάτε τώρα να δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές του θεσμού (ο αριθμός πριν την σύνθεση κάθε πληρώματος είναι ο ίδιος με αυτόν στις πόρτες του αγωνιστικού αυτοκινήτου τους) #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN «Θα έχουμε τα συνήθη θέματα με τη σειρά εκκίνησης.
Προσδοκούμε ένα καθαρό αγώνα και ένα τερματισμό χωρίς προβλήματα».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); #69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN «Είναι καλό που βρισκόμαστε πάλι εδώ.
Έχουμε ήδη σκόνη.
Οτιδήποτε θα μπορούσε να συμβεί.
Θα είναι σκληρός αγώνας».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Θα είναι ένα καυτό Σαββατοκύριακο.
Γενικά θα είναι δύσκολο».
#8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Eίναι Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν προβλέψεις.
Στο shakedown είχαμε ήδη σκόνη.
Καλή μας τύχη».
#1 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Θα είναι σκληρό Σαββατοκύριακο.
Τα πάντα μπορούν να συμβούν.
Πρέπει να έχουμε την ορθή προσέγγιση, χωρίς προβλήματα.
Ελπίζουμε να εισακουστούμε και να πάρουμε μεγαλύτερη διαφορά εκκίνησης».